Kontakty
facebook

FAQ

1.Jak je možné předat data?

Data je možné poslat prostřednictvím emailu (do 10 MB), případě většího množství dat je vhodné využít například službu uschovna.cz. V případě osobního předání je nejvhodnější usb disk nebo CD-R/DVD-R.

2.Jak je možné si nechat zakázku doručit?

Zakázky doručujeme Českou poštou nebo případně přepravní službou PPL. Osobní převzetí je u většího objemu zakázek nutné, po dohodě je možný případný dovoz přímo na Vaši adresu.

3.Jak je možné zboží reklamovat?

Případné vady na kvalitě nebo množství, které mohou být zjištěny přímo při převzetí zakázky je nutné oznámit do 10 pracovních dnů. Tiskoviny, u kterých se vada objevila je nutné zaslat nebo doručit zpět na naši adresu. Do 10 pracovních dnů Vám podáme písemné vysvětlení a na základě zjištění provedeme případné předělání tiskovin a nebo dotisk chybějících kusů. Za obsahovou, gramatickou, grafickou nebo věcnou korektnost podkladů pro potisk, však neručíme a v tomto případě jakákoli reklamace již možná není.

4.Jak počítáme vaší cenu zakázky?

Do celkové ceny zakázky se započítává specifická cena produktu uvedená v tabulkovém ceníku, dále případné náklady za předtiskovu přípravu nebo grafické práce (350 Kč/hod + DPH) a cena za dopravu. U složitějších zakázek, kde je použito více tiskových technologií, nebo jsou prováděny dodatečné dokončovací práce, je přesná cena vypočítána individuálně. Tabulkový ceník pak slouží jen orientačně. U náročnějších tiskovin Vám přesnou cenu vypočítáme po dodání nutných informačních podkladů, které zašlete na email tisk@tiskárna-vosáhlo.cz. Nikdy nepřipočítáváme žádné dodatečné náklady, o kterých jste nebyli předem informováni, a které jste neakceptovali.

5.Jaká data zaslat pro tisk?

Všechny soubory odeslané do tiskárny jsou prověřovány, zda byly dobře připraveny pro tisk. Pokud si vytvoříte návrh v našem editoru, v tomto případě je vše dokonale připraveno pro tisk a systém Vám před finálním zadání objednávky vygeneruje náhled tiskového pdf. Jestliže nám zasíláte data vlastní -ve formátu pdf nebo jiném grafickém formátu - u nich kontrola bude provedena dodatečně. Případné nesrovnalosti dořešíme během následné komunikace. Návod na vytvoření kvalitních tiskových podkladů naleznete v článku příprava dat pro tisk. Jestliže zasíláte bitmapové podklady (obrázky, fotografie) pro tisk ve formátu jpg, tiff, nebo psd, v tom případě data musí mít dostatečné rozměry. Minimální požadavky jsou 200 dpi v příslušné tiskové velikosti.

6.Jaká je dodací lhůta zakázky?

Dodací lhůtu se obvykle dozvíte při kalkulaci a následné objednávce. Závisí na objemu a technologické náročnosti zakázky, na momentální vytíženosti naší výroby a zvoleném způsobu dopravy. Pokud jsou Vaše data vhodně připravena pro tisk celý výrobní proces se pak značně urychlí. O případné změně dodacího termínu Vás budeme předem informovat. Jestliže je Vaše zakázka dokončena budete informování prostřednictvím emailu nebo telefonicky.

7.Jakým způsobem je možné u nás provést platbu za zakázku?

Možností plateb nabízíme několik. V případě pokud si zboží objednáváte on-line, máte možnost platit kartou nebo bankovním převodem. Pokud si zboží přijdete vyzvednout osobně, tak máte možnost platit namístě v hotovosti nebo v případě stálých zákazníků je možná také zálohová faktura.