Kontakty
facebook

FAQ

1.Jak je možné předat data?

Data je nejlepší poslat prostřednictvím emailu (do cca 20 MB) či u většího množství dat je vhodné využít například službu www.uschovna.cz nebo www.wetransfer.com. V případě osobního předání je nejvhodnější např. Flash disk.

2.Jak je možné si nechat zakázku doručit?

Zakázky doručujeme přepravní službou PPL. V přídadu zaslání počítáme běžně poštovné 95 Kč za balíček. V případě zákazníků v blízkém okolí jim po domluvě můžeme doručit zboží osobně.

3.Jak je možné zboží reklamovat?

Případné vady na kvalitě nebo množství, které mohou být zjištěny přímo při převzetí zakázky je nutné oznámit do 10 pracovních dnů. Tiskoviny, u kterých se vada objevila je nutné zaslat nebo doručit zpět na naši adresu. Do 10 pracovních dnů Vám podáme písemné vysvětlení a na základě zjištění provedeme případné předělání tiskovin a nebo dotisk chybějících kusů. Za obsahovou, gramatickou, grafickou nebo věcnou korektnost podkladů pro potisk, však neručíme a v tomto případě jakákoli reklamace již možná není.

4.Jak počítáme vaší cenu zakázky?

Do celkové ceny zakázky se započítává specifická cena produktu uvedená v tabulkovém ceníku, dále případné náklady za předtiskovu přípravu nebo grafické práce a cena za dopravu. U složitějších zakázek, kde je použito více tiskových technologií, nebo jsou prováděny dodatečné dokončovací práce, je přesná cena vypočítána individuálně. Tabulkový ceník pak slouží spíše orientačně. U náročnějších tiskovin Vám přesnou cenu vypočítáme po dodání nutných informačních podkladů, které zašlete na email tisk@tiskárna-vosáhlo.cz.
Nikdy nepřipočítáváme žádné dodatečné náklady, o kterých jste nebyli předem informováni, a které jste neakceptovali.

5.Jaká data zaslat pro tisk?

Všechny soubory odeslané do tiskárny jsou prověřovány, zda byly dobře připraveny pro tisk. Jestliže nám zasíláte data vlastní pak vždy použijte data ve formátu PDF nebo jiném grafickém formátu - u nich kontrola bude provedena dodatečně. Případné nesrovnalosti dořešíme během následné komunikace. Návod na vytvoření kvalitních tiskových podkladů naleznete v magazínu a článku "Jak na to - příprava dat pro tisk". Jestliže zasíláte bitmapové podklady (obrázky, fotografie) pro tisk ve formátu jpg, tiff, apod., v tom případě data musí mít dostatečné rozměry. Minimální požadavky jsou 200 dpi v příslušné tiskové velikosti. Data vždy prověříme a případně doporučíme řešení a úpravy.

6.Jaká je dodací lhůta zakázky?

Dodací lhůtu se obvykle dozvíte při kalkulaci a následné objednávce. Závisí na objemu a technologické náročnosti zakázky, na momentální vytíženosti naší výroby a zvoleném způsobu dopravy. Pokud jsou Vaše data vhodně připravena pro tisk celý výrobní proces se pak značně urychlí. O případné změně dodacího termínu Vás budeme předem informovat. Jestliže je Vaše zakázka dokončena budete informování prostřednictvím emailu nebo telefonicky.